Trött?

Heej alla söta läsare!

Har inte kunnat skriva någonting i helgen, har inte haft tillgång till data. Skrev ju i fredags att det kanske skulle bli så, men skit i det nu. Nu e jag ju här igen. I fredags var vi i förlanda  hos Tomas, mammas typ kille eller vad det nu är. På lördag gick jag,Daniel,Jaqeline och Hampus på folkrace eftersom Tomas hade fixat fribiljetter för hela året til oss. Hampus är tomas 5- åriga son. Folkrace låter ganska trist men det var faktist kul. Jag är inte den som gillar bilar direkt men vi hade det jätte skoj där iallfall. Kommer en massa bilder när jag hittar mitt mobil program och kan lägga in bilderna. Det gick ju bra för vissa, och åt helvete för andra. Men ni får kolla på bilderna när dom kommer. Det hände lite grejer hemma inatt så har bara sovit i 3 timmar. Somnade halv 3 inatt och vaknade vid kvart i 6 när älsklingen skulle åka. Började skolan 5 i tio imorse. Det var ingen rolig natt iallafall. Det som hände ska jag inte berätta här, det är för privat. Det handlar inte om mig, så ni vet. Jaja efter mina 3 timmar sömn så är jag ju inte alls pigg idag. Har haft dunkande huvudvärk och varit slö hela dagen så har inte mått speciellt bra. Så jag gick hem innan mina 2 sista lektioner, Spanska och so. Åkte hem till älsklingen då. Hann precis med bussen som skulle gått 13.46 men den gick 13.49 istället så där hade jag ju tur. Har bara slappat sen jag kom hem. Jag och älskling ska nog bara ta det lugnt idag. Ikväll blir det film. Vi ska nog kolla The uninvited, dom flesta säger att den är jätte läskig. Så får väl se vad vi tycker om den. Jag gillar den nog för jag älskar skräckfilmer, fast det är läskigt, men då har jag ju min söta älskling att klamra mig fast vid. Ska se om det finns något gott att äta nu. Får se om jag slänger upp något mer här idag. PussPåer!


Var bara tvungen att lägga upp den här söta bilden jag gjorde på mig själv på www.pizap.com . Den har faktist fått mig att skratta lite idag.


 

Gulligt va? Jag hade ju varit sjukt snygg om jag såg ut såhär ;) Eller nåt....

Kommentarer
Postat av: Amanda :D <33

Du e såå het monica<33 ;)

2009-05-11 @ 19:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0