Thaimat vs Kinamat?

Hey there!

Det va ett tag sen jag uppdaterade nu, men har inte haft så mycket tid för det. Har haft fullt upp hela helgen. Idag åt jag för första gången i mitt liv thaimat. Visst det är ingen big deal med att jag har gjorde det men lite kul. Tycker att det var ganska spännande. Jag åt vårullar. Thaimat är lite speciellt faktist. Det var ganska gott men lite knepig smak på det hela. Jag vill inte veta vad det var i mina vårullar. Det var något, jag vet inte och vill inte veta men det var något slimigt genomskinligt i mina vårullar, typ genomskinliga nudlar. Det var lite knepigt men ätbart. Enligt mig så är det egentligen inte så stor skillnad på kinamat och thaimat. Jag är inte så jätte förtjust i något av det. Det tog tid innan jag lärde mig att äta kinamat. Men om jag själv får välja mellan thai och kinamat så blir det lätt kinamat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0