Syntest

Tjingeling!

Kom hem från skolan för en stund sen. Vädret suger verkligen idag, det har ösregnat hela dagen. Sitter och skriver lite här nu för om en stund ska jag och Daniel in till kungsbacka och göra syntest eftersom vi ska börja övningsköra snart. Efter syn testet drar vi hem till mig och så får vi se vad som händer i helgen. Det enda jag vet säkert är att imorgon ska vi folkrally eller race eller avd det nu var i Förlanda och så ska vi vara med Michelle och Charlie. Nått mer är inte bestämt. Vi får väl se hur vädret blir. Får se hur mycket tillgång jag får till dator hemma, så bli inte lednsa om jag inte skriver i helgen. I´ll be back, när jag kan så skriver jag. Sen fick jag veta att min syster helt ska få köpa en orm idag! Och ni som känner mig vet att jag är livrädd för ormar. Det finns absolut ingenting jag är mer rädd för. Jag har fått 6 ormbett, 6 sommrar i rad så det är ju inte så konstigt att jag är rädd, eller hur? så vi får väl se hur det här ska gå. Jag kommer typ dö eller så håller jag mig borta hemifrån eller nåt. Jag tänker inte vara i närheten av ormen överhuvudtaget, inte under några omständigheter alls. När vi sprang 3 kilometers slingan i skolan såg jag.,Charlie och jakob en kopparorm på 10 cm, och nu ska syrran köpa en majsorm coh dom är ju betydligt större. Jag höll på att dö, jag började nästan gråta när vi såg koppar
ormen. jaja nu ska jag itne gnälla mer om det men jag är så rädd! Vi får väl se om jag hinner skriva mer eller om jag dör av rädsla innan. Skriver mer när jag kan, ha det bäst tills dess! PussPåEr!


             
Jag och Michelle,<3




Daniel och Charlie.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0