Snart dags att börja övningsköra!

Nu ska jag snart börja övningsköra. Ska gå handledarkursen tillsammans med Daniel,Syster jaqqe, mamma och Daniels mamma. Anledningen till att vi ska gå tillsammans är för att vi ska kunna övningsköra med varandras mammor, ellr hur man nu ska förklara. Det ska bli kul iallfall. Får väl se hur det går för mig när jag börjar. Måste lära mig allt det där med koppling och växkar och alla andra komplicerade grejjer. Det som blir svårast är nog att lära mig växla, eftersom jag inte ens kan växla en gräsklippare eller en crossmoppe. Men jag ska nog klara det tillslut. Verkar så svårt bara på något sätt.

Handledarkursen är den 13 maj,
Tid: kl.16.30 På Kungsbacka Trafikskola.
Kursen är 3 timmar lång. Sedan måste jag göra syntest och så innan jag får börja köra, men det vet väl dom flesta redan. Det ska iallafall bli kul. Passade på att göra en passande bild :) Inte så jätte bra men den duger. Jag är ju inte proffs på photoshop direkt. :) Önska mig Lycka Till?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0