Problem,Problem alltid Problem

Dom senaste dagarna har jag inte vart speciellt glad på blogg.se. Ingenting har funkat som det ska. jag har haft problem med att lägga upp inlägg, de funkar bara inte. Det går inte att kommentera vissa bloggar, och det går inte att publicera om nåt man har ändrat. Det är ju bara Problem. blir så irriterad. Varför kan inte allt bara funka som det ska? Man lägger ner tid på något som inte funkar och de känns ju inte så speciellt kul ibland. Hoppas de bättrar sig snart.

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

sv: Det är just det. Varför kan man själv inte se det. Varför kan man inte vara nöjd med sin kropp när andra säger fina saker om den.

Jag har ju problem med att gilla min men jag tkr din är helt perfekt ! <3

2009-05-07 @ 22:13:33
URL: http://sssandrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0