Nationella Prov i Matte Delprov C

HejPåErAlla!

Idag hade vi nationella prov i matte, delprov c. Sista delen. Det gick ganska bra, förhoppningsvis så klarade jag det. Det var faktist ganska svårt. Jag är inte så himla bra på matte heller för den delen. Vi hade först det sen jobbade vi med Fn rollspels grejerna sen hade vi matte lektion igen sen FN rollspelsgrejerna igen. Lite segt ju... men jag gick lite tidigare, ingen gjorde något ändå så det var ju bara onödigt att sitta kvar och stirra. Håller på att skicka över en låt till Amandas mobil så vi kan gå ut och träna lite på våran dans, har ju bara en lektion kvar så det blir att träna mycket hemma. Dansuppvisningen är ju den 16-17 maj. Ska bli kul, men är jävligt nervös. Nu ska jag kila iväg och dansa lite, KramPåEr!

Kommentarer
Postat av: Foki

Hihi, vet hur de känns! :) Jag är inte heller så himla bra på matte.



Jag tror att du klarade det. :D

2009-05-06 @ 00:22:39
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0