Godmorgon!

Godmorgon alla söta läsare!

Här sitter jag vaken 20 i 9 när jag har sovmorgon ända till halv 12. Lite segt. Jag är faktist ganska trött men jag vaknade när älsklingen gick upp och han började 20 över 8. Jag brukar inte somna om när jag väl har vaknat. Ska nog ta och skölja huvudet och klä på mig och sen blir det nog en stor frukost. Jag är alltid hur hungrig som helst på morgonen. Frukosten är ju trots allt det viktigaste målet. Nu är det knappt 2 veckor kvar till sommarlovet. Ska bli så skönt att inte behöva tänka på skolan eller nånting. Efter sommarlovet blir det Omvårdnadsprogrammet på Aranäsgymnasiet. Om jag kommer in vill säga, men det gör jag nog eftersom vi fick ju dom preliminära intagningsbeskeden och då kom jag in, plus att intagninspoängen detta året var bara 130 poäng och just nu har jag 170. Men jag vet att jag har höjt mig i vissa ämnen. Jaja, nu ska jag göra det där jag sa innan. Kram

Kommentarer
Postat av: Em

sv: Det är växjö universitet. Hoppas du hade det trevligt med grillningen ;)

Kram ,Em

2009-05-25 @ 10:56:16
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: chili

ser ut som om du haft en skön dag:)

2009-05-25 @ 18:07:25
URL: http://strangebakery.blogspot.com
Postat av: chili

Oja, ska inte klaga. Bakat en massa godsaker som tex wienerbröd och kanelsnäckor hela dagen:)

2009-05-25 @ 19:30:58
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0