Förlust...

Jag kan ju även berätta om min förlust. Duktiga jag har troligtvis tappat min plånbok. Det känns inte så speciellt kul. I plånboken fanns ett skolkort, mitt moppekort, mitt p-stavs kort, en lapp från ungdomsmottagningen, ett skolfoto på Daniel och ett fritidskort som dessutom inte är mitt. Fritidskortet är min lillasysters som jag råkade få med mig i min väska utan att veta om det. Min syster sa att jag kunde lämna det till henne när jag kommer hem, om jag inte tappade bort det. Men nu är det ju så att jag har gjort det. Så nu är det inte den bästa relationen mellan mig och lillayster, eller rättare sagt hon hatar mig och tycker att jag är en j*vla hora och att jag ska dra åt helvete. Men det är inte mycket att göra åt när hon inte lyssnar på mig, mamma ska fixa det sa hon men lillasyster vill inte lyssna. Men skönt att mamma är på min sida iallafall. Jag tappade den troligtvis i torsdags innan min dansträning. Troligtvis utanför danslokalen i sofforna. Så det enda jag kan göra är väl att hoppas på att någon som dansar där har hittat den och lämnat den till polisen eller något. Ringde till polisen igår men dom har inte öppet för hittegods förräns på måndag, så ska ringa då igen. Får väl hoppas på att den kommer fram och att allt som fanns i den ligger kvar. Finns inte så mycket mer jag kan göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0