Dansuppvisning :)

Heejj alla sötnosar!

Idaq är det dansuppvisning dag 2. Det gick ganska bra igår faktist förutom att hon som dansar bredvid mig råkade trampa mig på foten så jag nästan snubbla. Har inte hunnit lägga in nåt än men det kommer, jag lovar. Så först blev det en stressig morgon för att hinna i tid till dansträningen innan men det löste sig. Sen blev det uppvisning och på kvällen så gick vi på nån mini konsert borta vid gården där Bosson spelade och några andra härifrån. Sen blev det kvarterskrogen men där var inte så kul Och senare på kvällen åkte vi till tobbe och umgick med massa folk där. Men nu måste jag verkligen fixa det sista ska åka till dansuppvisningen snart. Slänger upp lite bilder och så senare idag om jag hinner :)

Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig idag :)

2009-05-17 @ 23:40:34
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: stina

Vad tycks om min nya hedar!?.

Hissa eller dissa?..



Ps, glöm inte titta filmerna på min blogg. Budskapen måste runt i världen. Folk inser inte hur snabbt det går att förlora sina nära och kära.

Filmerna: Drive Safe & barnmisshandel måste ses.

Vi måste ta tag i den sanning vi gärna blundar för.

Hjälp mig.. Kommentera och sprid vidare budskapen.

Mvh Stina

2009-05-18 @ 03:06:33
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0