Dansuppvisning tomorrow...

Äntligen fredag!

skötn att det äntligen är fredag. Skolan var riktigt seg idag, inget gick som jag ville. Har övat väldigt lite på dansen idag. jag och Amanda gick ut men vi var inte ens ute och övade i en timma. Det gick inte alls bra att öva nu. Antagligen så är det för att vi är så nervösa eller nått. Vi kanske har övat för mycket?
Det låter ju konstigt men ändå. Jag vill verkligen öva för att allt ska kännas rätt och se bra ut. Jag älskar att dansa, det är det bästa som finns. Enda att göra nu är väl att hoppas på att pirret försvinner. Man kanske bara inte ska öva dagen innan. Jaja, vi ska gå ut en stund sen igen, när vi har ätit och så.. Då kanske det funkar bättre. Är lite sådär halvseg idag med så det kan ju bero på det med. Nu ska jag inte gnälla mer, nu ska jag bara se fram emot uppvisningen imorgon och hoppas att den går lika bra som jag vill att den ska göra. Det löser sig alltid. Varje gång det är uppvisning är det samma sak. Man är så jäkla nervös men när man v'l har varit uppe på scenen en gång så vill man tillbaka igen. Det är så underbart kul och härligt att dansa inför folk som verkligen vill se vad vi har lärt oss och hur har vi utvecklats. Nu sitter jag nästan och berömmer mig själv för mycket.. Haha. Vet inte vad som händer ikväll, men det blir väl sängdags ganska tidigt. Ska vara i dansalen i kungsbacka kl 11.00 imorgon för att ha sista träningen. Vi missade en träning för våran ledare Jennifer var sjuk så vi tar igen den imorgon innan showen.

Showen är på kungsmässan i kungsbacka.  Showen innehåller både modevisning och Dans. Alla duktiga Dansare och mannekänger kommer ifrån medborgarskolan i kungsbacka.

16-17 Maj med start kl.13.00
 
Be there! :)

Vill även säga tack till våran underbara dansledare Jennifer :)
Tack för en riktigt rolig och härligt termin och hoppas att jag tränar tillsammans med dig även nästa termin. Om jag inte byter dansklubb men det är inget bestämt än så vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0