Dålig uppdatering :S

Gokväll alla läsare!

Jag är hemskt ledsen för all dålig uppdatering. Men jag har en anledning. Det är så att jag och Daniel har varit hemma hos mig i 3 dagar nu och där har vi tyvärr ingen tillgång till internet eftersom det är nåt fel med elskåpen eller nåt. Så har inte kunnat. Så vi har umgåtts med mina söta kusiner. Har grillat och haft jätte trevligt bortsett från våran äckliga, störda granne. Lovar att försöka lägga upp lite bilder på mina gulliga kusiner och oss andra. Måste ju bara berätta att min mamma har varit superduktig. Hon har lyckats skaffa sig gips och en hel ställning till sin fot. Jag skulle skjutsa henne till affären på moppen och när vi är på väg hem sätter hon, dum som hon är, ner foten i marken eller nåt och lyckas på något sätt få in den i bakhjulet. fattar fan inte hur hon lyckas, men hennes fot blev iallfall skev, väldigt skev. Trodde int det var så farligt. Jag och Daniel åkte hem till Daniel för att grilla med hans familj och då ringer hon och säger att hon har gipsat foten och fått en ställning. elak som jag är så sa jag att det var rätt åt henne och att jag hoppas hon har lärt sig en läxa. Att man INTE ska sätta ner fötterna från moppen när man åker. Hon ska opereras om typ en månad och kommer inte få köra bil på typ 2-3 månader, Vilket betyder att hon inte kommer kunna köra oss någonstans, men som tur är har jag både moppe och busskort. Stackars lilla korkade mamma <3 Ska hitta på lite annat nu ha en bra fortsättning på kvällen så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0