090524

Heeej alla sötnosar!

Det har varit lite dålig uppdatering sista dagarna, Nu får jag allt ta och bättra mig, tycker ni inte det?
Vi har precis fikat. Vi åt tårta och kladdkaka, och då menar jag verkligen kladdkaka. Den var rätt så kladdig faktist men supergod. Fikar gör vi såklart för att Madde fyller 19 idag. Ett STORT GRATTIS till henne. Passa på att säga grattis ni med. Det blir min favorit rätt till middag idag.. Tacos! Det är ju bara så gott. Har inte så mycket mer att skriva nu. Jag sitter faktist och är lite spel nörd och gör banor till bloons. Då har man Nolife men det är faktist kul. Ha d bäst!



Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; tack :D

2009-05-24 @ 16:26:28
URL: http://muffies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0