090521

Godmorgon alla söta läsare :)

Idag har Charlie varit snäll och installerat mitt grafikkort så nu funkar min laptop precis som den ska. Det blev en lång natt för oss, eller ja inte jätte lång. På kvällen så gick jag,daniel,tobbe och mikkan till gårdenoch spelade fotboll. Senare på kvällen så blev det umgänge med alla andra människor som var där. Det var ganska kul fast lite segt senare mot kvällen. Någon idiot snodde våran fotboll också. Vi började röra oss hemåt vid halv 2 eller nått. Sedan kom Charlie också. Det blev varmt och trångt att sova inatt. Jag,daniel och tobbe fick dela på daniels säng och mikkan och charlie fick dela på den lilla extrasängen. Nu sitter vi här och ska snart röra oss ner mot havet en stund. Charlie och Mikkan vill bada men vi får väl se hur det blir. Det är ju fortfarande kallt i vattnet även om luften är varm. Nu ska jag fixa mig, Puss!



Funderar på att ha den här som header fast vet inte riktigt hur jag ska få den att passa in med någon snygg bakgrund. Vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0