090514

Heeej alla söta läsare!

Nu är vi äntligen klara med alla nationella prov. Känss riktigt skönt att inte behöva tänka mer på dom. Gjorde det sista idag och det var i no. Det gick faktist ganska bra så hoppas på ett G iallafall. Fick G+ på det nationella i spanska iallfall. Har inte gjort så mycket mer idag. Kom hem för en stund sen och nu sitter jag här och kollar runt lite. Funderar på att göra mig något gott att äta. Är jätte godis sugen. Jag äter nästan aldrig godis längre, och det är ju bra, eller hur?
Fast egentligen är jag en gottegris. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, men det blir nog att träna på dansen. Uppvisningen är ju om 2 dagar! Känns jätte nervöst men det ska bli kul. När man väl har dansat på scenen en gång så vill man bara tillbaka igen och igen och igen. Får väl se om elaka lilla Amanda vill vara med och träna eller inte. Jag har lovat att putta ner henne från scenen om hon inte övar med mig idag så vi få väl se hur det blir :).

Igår var vi på handledarkurs förresten. Jag, Daniel min stora syster och våran mamma och Daniels mamma. Det var ganska trevligt men segt. Det var långtråkigt som bara den. Den höll på mellan halv 5 och typ 8. Vi fick åtminstone 2 pauser iaf. Jag somnade nästan innan andra. Orkade verkligen inte, så det var ingen hit. Men nu är ju det avklarat iallfall, ska bara skicka in alla papper så att jag får mitt lämp, sen får vi börja övningsköra. Får hoppas att det går bra och att det finns nån bil kvar när jag är klar. Jag ska nog fixa det också, det ska bli kul iallfall. Nu ska jag ta nått att äta så ses sen. PussSålänge!



Kommentarer
Postat av: Amanda :D <33

Jaag e elaaak [a'

2009-05-15 @ 15:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0