vart är våren?

Igår hade vi underbart härligt vårväder ute, man liksom kände att våren e påväg, jättehärligt ju.. och idag faller snön... Vill verkligen inte ha mer snö nu. Vill átt våren och värmen ska komma, att alla blommor ska blomma.. Jag vill ha sommar! Jag är nog inte ensam om att vilja det heller. Fick sms av Jennifer förut med, hon sa att dansen var inställd idag för att hon var sjuk :( Har längtat efter dansen hela veckan... inte så kul. Skolan var rätt okej idag, lite halv seg men allt gick så fort eftersom jag hade sovmorgon och första lektionen slappade vi mestadels.Imorgon har vi nationella prov i engelska, läsförståelse och hörsförståelse. börjar halv 9 och slutar runt 11, rätt chill.  Sen är jag sugen på att shopppa, har inte gjort det på hundra år känns det som, men har inga pengar nu.. får dom förhoppningsvis den 25:. Ska se om jag hittar nåt fint då tror jag. Sen funderar jag även på att göra om min blogg igen.. Jag har svårt för att bestämma hur jag vill ha den. Jag är så noga med att allt ska vara nästintill perfekt. Men vi får se hur det blir, ska se om jag kan ta lite bilder att lägga upp med... är dåligt med de eftersom jag har såkallad " bildbrist". Men kmr att ta mkt mer när och om jag får en digitalkamera,har önskat mig en i present eftersom jag fyller år om 1 månad och 1 dag, så får väl hoppas iaf. Men nu ska jag pilla lite med photoshop. Lägger nog upp lite kul bilder sen.. förhoppningsvis, om jag hinner och orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0