Problem.

Har fixat en ny header och fått ordning på det mesta här på bloggen, utom den vita kanten runt min header. Har bett om hjälp på www.designadinblogg.se så får hoppas att jag får nån hjälp därifrån :) Igår blev det en trevlig hemmakväll med Daniel och Dp :) Rätt lugnt, vi typ lyssna musik, spelade, kollade lite film och tog lite cider. eller ja, jag drack iaf cider, dom andra hade öl, vilket jag inte gillar :) hehe... Idag har vi mest slappat, har inte orkat göra så mkt. ikväll blir det nog också rätt lugnt, jag sitter här och fixar lite och Daniel,dp och tärnis sitter och kollar på nån film. Ska se om vi kan fixa lite chips och dipp med, är sjuukt sugen på det. Det är sjuukt onyttigt med, och det är ju inte bra men jag verkligen älskar dipp! Ska försöka trappa ner lite på allt onyttigt, jag ör faktist rätt onyttig av mej, men jag älskar allt vad godis heter. Mina favvodipper är vitlök,tzatziki, och såklart ranch :) Supergooda alla 3. Men nu ska jag inte sitta här och prata om massa onyttiga saker. ¨Ska se om vi kan fixa lite chips oså, så jag kanske tittar in lite senare igen. Annars så tittar jag självklart in imorn. Ha en bra kväll alla peoples. :)


                                                                                  

En bild jag har gjort :) tkr den blev rätt fin faktist :) Kommentera gärna :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

japps den in...HJÄLP med det vita??....i headern.

Titta in på www.designadinblogg.



Titta in här o klura ut vad du skall ändra på.



http://www.designadinblogg.se/2008/july/vad-ar-de-olika-koderna.html



om du inte fixar det så skall jag göra mitt bästa att hjälpa dig..men det e svårt att förklara när jag inte själv kan se kodmallen och stilmallen..o dess koder..Hoppas verkligen du får rätt på det..



Mvh Susanne!

2009-03-15 @ 13:35:32
URL: http://xanti.blogg.se/
Postat av: Susanne

FÅNIGA JAG..såg att du redan bett om hjälp där..annars så får du maila mig din kodmall och stilmall..så får jag se om jag kan trixa till det??

Mailen har du väl för den skriver jag alltid i../Susanne..igen!

2009-03-15 @ 13:37:19
URL: http://xanti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0