Ny Header igen :)

Ny Header igen. tröttnade på den första bra jag gjorde, sen den jag hade nu senast eftersom den blev knepig i kanterna, så nu har jag gjort en vanlig enkel header som jag kmr att ha tills jag får nån ny ide :) Vet att jag inte har uppdaterat bloggen på länge men har inte haft tid, eller tillgång till internet så mkt eftersom jag har flyttat. Så har helt enkelt inte hunnit men det kmr nog ett rätt långt blogg inlägg nån dag om flytten m.m.
Nu ska jag o älsklingen Nana,<3 Nattinatti<3


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Tycker din header är jättefin..Skulle vilja ha det teckensnittet som du har på din namnlogga.

Ha en skön söndag..Mvh Susanne!



(blogglunkar)

2009-03-08 @ 13:40:31
URL: http://xanti.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej..trevligt att du svara..JO..jag menade din header..där det står lilla flikkan..L..TAck ska du ha..jo tips o trix e kul..Bara fråga om det är nått..jag försöker lägga in lite tips o grejjer i min blogg..mest enkla saker och länkar till en del sidor där man kan hitta Tuber o bilder o färdiga klipp o klistra..L..bara för att det e kul..Må väl../Susanne!

2009-03-11 @ 20:45:08
URL: http://xanti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0