Nationella Prov i Engelska

Idag hade vi Nationella prov i engelska. Läsförståelse och Hörförståelse. Rätt så skön dag faktist. Började halv 9 imorse och slutade runt halv 12. Läsförståelsen vi hade först gick väl sådär kan man säga, inte så bra som jag trodde att det skulle gå.Så det känns lite jobbigt, men den var faktist rätt svår.Vi hade en halvtimmes rast emellan. Sen hade vi hörsförståelsen, den gick ju lite bättre iaf. det känns så iaf. Den var inte alls lika svår.Jag får väl helt enkelt hoppas att jag klarar det. Jag gjorde mitt bästa. Får väl hoppas på ett G åtminstone. Det är ju faktist fredagen den 13:onde idag och det betyder ju otur, Ja vet att det inte är på riktigt men jag är faktist vidskeplig. Det första jag gjorde när vi skulle göra första provet var att lägga nycklarna på bordet, vilket som också betyder otur. Min Lärare sa att hon skulle ta hänsyn till att det var en otursdag när hon rättar proven. Efter skolan så körde mamma mig hem till älsklingen i Särö. Så nu sitter jag här och kollar lite bloggar och skriver. Vet inte riktigt vad som händer ikväll men får väl se. Nått kul kanske.. får se om älsklingen har några planer. Hehe :) Är rätt slö faktist. Tog bussen 07.21 ist för 07.45 för att möta Mikkan. Dagens outfit fick bli ett par Gråa UCLA byxor och en Svart/vit tjocktröja från BikBok. Slappstil^^. Kanske blir något bättre sen om vi ska dra ut eller nåt, men hemma duger det bra med slappstil^^. Daniel kommer snart hem från skolan med, han har också haft prov hela dagen fast han hade fortfarande hel skoldag, en hel skoldag med bara prov så dom hade lunchrast med, vilket jag inte hade. han slutar om typ 20 min så han kommer väl snart. Nu ska jag försöka mig på att göra en ny header igen eftersom duktiga jag glömde spara den jag gjorde igår :( Synd för den blev rätt fin faktist. Skriver lite mer kul senare
om jag hinner. <3


Jag är medveten om att bilden inte är så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0