Måndag :)

Har precis som Sandra, blivit ganska seg på det här med att blogga. Jag hinner ofta inte och när jag är hemma hos mig har jag för tillfället ingen tillgångt till dator med internet eftersom vi nyligen har flyttat. Jag lovar, jag ska försöka bättra mig så ni får lite att läsa iaf. Idag var det rätt chill dag i skolan, vi slapp ha no idag så slutade 13.10. Häärligt! Det var svinkalltatt gå till bussen efter skolan, soligt men kalla vindar. Våren kommer mer och mer men precis när det är som bäst så faller snön igen. Igår vandrade jag & Michelle (Mikkan) runt på Kungs (kungsmässan för er som inte vet) och kikade lite. Hittade en jätte söt "leggingströja" som jag kallar det. Ljusblå,supersöt. Mötte Min mamma och Syster där som kollade på ett par skor min syster ville ha, jag ville såklart ha likadana. Min syster ska köpa rosa & dom är sjuukt snygga, jag älskar ju rosa. Jag vill med ha rosa egentligen men funderar på att ta svart  eftersom det passar till allt. Vill även ha ett par vita. haha kanske köper 2 elr 3 par isf, men börjar med svarta iallafall. Så mamma lovade att vi skulle köpa dom på onsdag, men olyckligtivis så fanns ju inte dom skorna i min storlek (37), inte dom svarta iaf. Så kunde inte lägga undan några. Ska kolla lite andra butiker med, någon mer än Stadium borde ju ha dom. Lägger upp en liten bild på dom här nedanför. Föresten för er som undrar så blev festen i helgen riktigt lyckad, vi hade supertrevligt. Kom hem runt 5 på morgonen. Mycket trevlig kväll avr det iallafall. Sov däremot till kl 2 dagen därpå, gillar inte att sova så länge. Min Lilla älskling är nog lite sjuk med. Han fick åka hem från skolan för han spydde, inte bra. Så har han nog lite feber med tror jag. Nu ligger han och sover och jag vill så gärna pussas&kramas men vill inte väcka honom, han sover ju så sött. Håller på att trixa lite med photofiltre med, lyckas väl sådär. Det dyker väl upp nån bild här snart. Om jag lyckas vill säga. Orkar inte sitta här längre, har suttit här hela kvällen men har inget annat för mig. Imorgon har vi det sista nationella provet i engelska. Uppsats. Det kommer nog gå rätt bra, på övningsprovet vi fick, ( förra årets nationella engelska uppsats prov) så lyckades jag med ett VG så får hoppas på att det går bra den här gången också, nu när det räknas.



Supergulliga, eller hur? Dom ser bättre ut i verkligheten än på bild tkr jag. Dom flesta av er har säkert sett såna här någonstans.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men fina, såna vill jag haaaa:D !

2009-03-25 @ 20:42:41
URL: http://sssandrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0