Kallt,kallt

Kom nyss hem till älsklingen, åkte moppe från mig till han, rätt så kallt faktist. Nu när jag kom hem så var Daniel inte hemma, vilket jag trodde att han skulle vara. fast han hade bara åkte till klovsten en snabbis så han kmr nog snart. Får hoppas det iaf... Sitter och kollar min mail lite. Inget speciellt, bara massa tråkiga reklam mejl & sånt. Idag var vi i simhallen med skolan. Hade simprov i livräddning. haha det gick rätt okej fast att få upp den där jävla dockan från botten tog ju år för mig & Emelie. Kan ju inte hålla andan så länge heller plus att någon hade skjutit in dockan och lagt den där det var allra djupast längst in vid väggen. Inte bra för mig, haha :) Så det tog ca 5 försök att få upp den. Sen livräddade jag Emelie men fick göra om det bara för att jag råkade hålla en hand på hennes axel och den andra på livräddningsringen. Lite löjligt faktist. Sen gick vi tjejer in och bastade och duschade. Sen bar det av till skolan. Skolan var seg, som alltid. Åkte hem en stund efter skolan och hämtade lite saker med. Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu men loggar nog in lite senare om det dyker upp nåt nytt att skriva om. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0