Fest :)

Inte gjort mkt alls idag. Bara slappat, är sjuukt seg. Håller på att försöka komma på vad jag ska ha för kläder på mig för ikväll blir det fest. Daniel älskling ská ha fest :) Hittar inte allt jag vill ha just nu så det verkar som att jag får nöja mig med mina snygga jeans från BikBok en gullig svart typ t-shirt elr linne ler vad d nu e för nått. Kanske tar mitt röda skärp från glitter med, det ser lite tomt ut annars. Eller ett svart sidenband, svart på svart kanske är lite tråkigt men det är faktist rätt fint. bara en liten rosett gör sitt. Får väl se hur det blir, jag blir aldrig helt nöjd ändå. Måste få orndning på mitt hår med, inte alls bra, Har en bad hair day idag. Sen så blir det smink och massa annat med. Guud, att man bryr sig så mkt om sitt utseende. Det går inte att låta bli. Det blir nog ganska kul ikväll iaf, mest Daniel kompisar som kmr, känner inte alla så bra, inte så kul för min del men det ska nog gå ändå. Fan att inte Linda kunde komma :/. Daniel är redan borta och fixar massa grejer så det är bara jag och hans mamma hemma nu. Har besluts ångest, vill ha andra kläder men hittar inte det jag vill ha. *ledsen min*. Måste ju inte klä upp mej så jädra mkt heller, men ändå. Det skulle räcka med bara ett snyggt linne och en kofta faktist. Får se hur jag gör.. nått borde ju bli bra. Igår fick jag veta att jag klarade det muntliga nationella provet i engelska. Gissa om jag blev glad. Trodde inte det eftersom det blev lite svengelska för mig och dom andra tjejerna jag var med, Mikkan,Sara & Marie. Duktiga flickor det. Vi var ju superduktiga även om de blev lite svenska ord här och där. Vi klarade det ju iallafall och det är det som är huvudsaken. Det påverkar nog mitt betyg i engelska med, men får hoppas att dom andra delarna gick bättre eftersom jag kan få vg i engelska, vill verkligen ha det. Vi ska även ha nationella i No, och vi fick ju självklart Kemi :/ Vilket jag inte är glad över. Kemi är tråkigt och svårt. fattar nada typ. Vi ska ett skriftligt prov och ett Laborationsprov :S men jag ska allt fixa det också.

 

Passar ju bra med en liten festbild. Denna är från Nyår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0