Dans<3

Heej! :) Har inte haft tillgång till data eftersom vi har varit hemma hos mig. Våran data är inte igång än efter flytten. Så har inte kunnat skriva så mkt. Skolar går väl rätt okej, har sakta men säkert börjat övervinna min redovisningsrädsla, :) Lycklig över det .. idag är det dans igen:) Den var inställd förra veckan och veckan därpå hade vi vikarie och gjorde inte det vi skulle Så det ska bli kul idag.. Min syster började förra gången med :) roligt,roligt. Skriver nog mer ikväll. :) ha d bäst sålänge!
 
Liten bild jag gjorde i photoshop, den blev rätt okej faktist. Har dålig fantasi just nu, har gjort rätt mkt men de finns mkt mer att göra men min fantasi kmr inte på de. Ska försöka hitta lite inspiration med :)


Kommentarer
Postat av: Svar: Tora

Hejsan!

Jag har vart bortrest, det är därför jag svarar så sent. När jag letade efter min bild så var jag bara inne på google och sökte på bakgrunder :)

2009-03-19 @ 21:38:26
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0