Tävlings tips!

Heellluu :D


Jag brukar besöka Lily´s blogg rätt ofta eftersom det nästan alltid finns något kul att läsa där och idag hittade jag en tävling som jag tänkte tipsa er alla om. Vi som är med tävlar om ett presentkort på  2500kr hos http://www.junkyard.se. Där finns massa snygga och coola kläder av dom flesta kända märkena.
Det enda du behöver göra för att tävla är att:

* Registrera dig på junkyards hemsida som är helt gratis

*  Skriva in ditt användarnamn på junkyard, alltså din mailadress i en kommentar till tävlings inlägget på Lilys blogg.

    Glöm inte att skriva dina kontaktuppgifter, till exempel din mailadress eller blogg.

* Om man vill kan man även skriva ett inlägg på sin blogg där man länkar till tävlingen, vilket jag har valt att göra. Om man vill får man gärna också lägga upp en bild eller något som visar vad du kanske skulle köpt om du vann tävlingen.


* Tävlingen hittar du
HÄR.



Här är bilden som jag gjorde!



Det finns så mycket att välja på hos junkyard, men om jag vann tävlingen så skulle jag troligtvis klicka hem några av dessa supersnygga sakerna, jag verkligen älskar dom. Den ursöta lilla adidas dressen för småbarn skulle jag faktist ge bort till min lilla kusin eller min brorson i present eller något sånt där kul. Sen hade jag faktist tänkt köpa något snyggt till min underbara pojkvän Daniel som fyller år alldeles snart. 
Det var det jag ville berätta just nu, så håll tummarna för mig så får vi hoppas att jag vinner!


Kommentarer
Postat av: Linn

Vinn ett presentkort på 500kr att shoppa loss för! Gå in på min blogg för att tävla. Enbart 4 tävlande i nuläget, så stor chans att vinna! LinnVahlstrom.blogg.se

2009-06-01 @ 21:37:32
URL: http://linnvahlstrom.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Kul att du deltar : )

2009-06-01 @ 23:15:33
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0