Sunnyday...

Heellluu ;D

Hur är det med er idag?

Själv är det rätt bra fast jag är sjuukt seg. Nu på senaste tiden har vi kommit i säng sent varje natt. Inte bra, vänder snart på dygnet. Idag vaknade vi upp 13.20 ungefär. Kan ju berätta om gårdagens bad. Vi gick ner till lysholmen. Daniel och David badade men som den badkruka jag är just nu så badade jag inte. det var inte kallt eller så jag hade bara inte lust. Får se om det blir nått dopp för mig idag istället, för det är ju lika fint väder idag som igår. Solen skiner och himmelen är blå, heltt perfekt ju. Sen sa jag ju att jag skulle berätta om varför våran hund bara har ett öga. Det är så att en gammal ägare till han, inte den innan oss utan den innan sparkade ut hans andra öga. Tror det var han eller någon kompis till han. Det var iallfall nån sjuk jävel som gjorde detta. Fattar inte ens hur folk kan göra något sånt mot ett så underbart litet djur. Det är iallfall därför han bara har ett öga. Det gör han ju lite speciell med. Han lutar lite åt ena sidan när han springer och sånt där, Men det är ju bara gulligt. Han är hur söt som helst och världens goaste hund. Han börjar väl bli lite gammal men han är väldigt pigg ändå. Så sålänge han mår bra så är allt bra. Nu ska jag kolla med Amanda om jag kan få låna ett sims spel av henne. Jag vet att det är segt att sitta inne och spela data när solen skiner för fullt men jag orkar verkligen inte göra nått annat. Får se om jag blir lite piggare fram mot kvällen. Det blir jag nog.. Puss!
Bilder från Daniels och Davids dopp i havet kommer :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

rip lille knatten

2009-06-26 @ 09:00:52
Postat av: petra

förlåt monica det var jag som skrev rip knatten kram petra

2009-06-28 @ 17:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0