SOMMARLOV!

Äntligen Sommarlov!

Sista dagen i 9an är avklarad, vilket betyder att hela grundskolan är avklarad. Så nu väntar 3års gymnasie utbildning :). så grymt skönt. Så nu blir det sommarlov i 10 veckor. Blev jätte nöjd med mina betyg. Blev lite chockad över mitt engelska betyg för jag hann ju inte prata med min lärare innan avslutningen men jag fick det jag ville ha iallfall. Förövrigt så har det varit en bra dag fast regnig. Vet inte riktigt vad det blir ikväll. Finns lite olika eftersom alla ändrar sig hela tiden och massa annat skit. Nått kul blir det väl iallfall. Här nedan kommer 2 bilder från idag :) kommer mer senare när Michelle skickar resten.



En sista bild på 9c tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0