skolavslutningen :)

Första dagen på sommarlovar är här :)


Igår var det skolavslutning så då blev det fest. Först visste vi inte riktigt hur det skulle bli eller vart eftersom folk hade svårt att bestämma sig. Tillslut blev det så att Jag, Daniel och Daniel satte oss ute i partytältet en stund sen hämtade jag Tobbe med moppen så satt vi ute en stund. Senare på kvällen så var det bestämt att vi skulle dra ner till festen på snäckestrand. Eftersom alla mer eller mindre skulle dricka något så tog vi oss en skön promenad dit. Det är inte så jätte långt dit så det var ju inte jobbigt. Tror det är ca 1,5-2 km dit bara. När vi väl kom dit var det massa folk där som inte skulle vart där egentligen. Daniels och Tobbes klasser skulle ha fest för alla som slutade nian på bukärrskolan men det kom mycket fler folk än dom. Det var folk från alla möjliga ställen. Det regnade inte alls så mycket som det skulle gjort enligt smhi men dom kan man ju aldirg lita på. Så det var inte speciellt kallt eller blött. Det var härligt faktist. Några hade även hyrt några högtalare och satt upp vid stranden men musiken höll inte igång länge alls. Vet inte vad dom höll på med men någon musik var det knappt. Lite synd faktist... Det var även en del nattvandrare och föräldrar som kom och kolla till emellanåt. Senare på kvällen kom även snuten dit, Jippie! eller inte. men dom gjorde inte så mycket mer än att kolla moppar och såna som körde påverkade. Tror att det bara var en kille som blev tagen. Dom kom ju aldrig ner till stranden där hela festen höll till så det var ju lugnt för oss. Vi började dra oss hemåt vid 1-2 tiden ungefär. Väl hemma blev det lite nattmat sen blev det att nana. Jag var sjukt trött så jag somnade ganska fort och idag vaknade jag upp senast av alla. Vi hade iallfall en lyckad avslutningskväll, jag hoppas att ni hade det med :) Blev tyvärr inga bilder eftersom min mobilkamera suger och inte funkar så bra i mörker. sorry för det!

Kommentarer
Postat av: Maja.

fn blogg du har=)

2009-06-11 @ 22:04:51
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

så skönt med sommarlov :D

2009-06-12 @ 14:10:12
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0