Njuter av sommaren...

Förlåt för all dålig uppdatering men hinner inte med bloggen så mycket just nu. Hittar ju på en massa annat nu när det är fint  väder och så. Så skriver när jag kan så kika in lite då och då. och ni som är anonyma, varför är ni det? Jag hatar när folk är anonyma varför kan ni inte bara skriva vem ni är?  Såg en kommentar i inlägget sunnyday där det står rip lille knatten. Den som har skrivit det, varför kan du inte bara skriva vem du är? det skulle vara mycket lättare för mig då. För er som inte vet så är, eller var knatte våran hund. och igår fick jag veta att han är avlivad. Ingen sa något om det till mig. Jag fick inte ens säga hejdå till honom men jag hoppas att har det bra där han är nu. Jag visste ingenting för igår när jag helt plöstligt kom att tänka på att han inte var med i förlanda. jag bara frågade vart e knatte? då sa dom bara borta och tillslut fick jag fram att han är avlivad. Fan asså.. världens goaste hund.

R.I.P Knatte, du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta,älskade gubben<3



Kommentarer
Postat av: Michelle

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!! :(

R.I.P VÄRLDENS BÄSTA HUND :(<3

2009-06-29 @ 20:29:24
URL: http://thebigsecreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0