Myggbett...

Heej på er!


Uppdateringen här går inte speciellt bra men nu den senaste veckan hr vi haft sjukt fint väder och riktig sommarvärme ute så har haft fullt upp med att sola,bada och grilla med mera. Kvällsdoppen i havet är det bästa som finns. Vi var nere igårkväll vid 12 och badade och vattnet var ljummet typ, helt underbart, fast jag fick en miljon myggbett och jag tål inte dom, så jag har massa röda,stora och kliande bett på mig. Inte mysigt alls. Vet inte riktigt vad som händer mer idag, blir nog att bada och kanske åka lite vattenskoter. I sommar har jag inte så mycket planerat förutom att jag och Daniel åker upp till stockholm i juli, troligtvis den 20. Det ska bli kul och lite skönt att komma bort ett tag och hitta på lite annat än det man brukar göra. Men vi får väl se vad vi hittar på. Nu ska jag ut i det fina vädret så vi hörs när jag hinner, ha en sjukt bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0