Midsommardagen

Idag är vi utslitna och trötta både jag och Daniel. Vi tog hit lite kompisar igår och firade midsommar. Det blev en lyckad kväll som slutade rätt sent. Jag och Michelle var visserligen ensamma tjejer men vi hade lika kul ändå. Vi kan ha kul med bara killar också. Jag gjorde ju en midsommarkrans till mig själv och när Michelle kom fick jag ju självklart göra en åt henne också. Fast det gick lite snabbare att göra eftersom jag visste hur man skulle göra då. Resultatet blev faktist jätte fint. Så vi hade dom på oss nästan hela kvällen även om dom kliade sönder våra skallar. Sedan spelade vi lite kubb och maxi-plockepinn, superkul förutom att alla lag jag var i förlorade hela tiden. Vi sjung singstar också men det gick inte helt bra för mig. Jag brukar klara av det jätte bra annars men igår gick det bara inte. Min röst eller hals ville bara inte sjunga. Sen hände det inte så mycket mer, vi satt i partytältet och chillade, umgicks och bara njöt av sommaren. Vädret var rätt bra, det höll i sig hela kvällen. Vid 4 inatt så kom vi äntligen i säng och jag somnade så fort jag la huvudet på kudden och idag vaknade vi upp vid 2 tiden. Så det var en lyckad kväll, tack för kvällen ni som var där. Bilder kommer snart, måste bara lägga in dom på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0