Klassens dag i vallersvik...

Hann inte skriva något igår när jag kom hem så det kommer nu istället. Dagen var rätt så bra faktist. Vi spelade bland annat volleyboll, vilket var rätt kul även om många av oss inte var seriösa alls. Men sån är våran klass, vi helt enkelt oseriösa. Så har det alltid varit, ända sen sexan. Vi är inte som alla andra, vi är speciella. Vissa spelade även fotboll och kubb. Sedan var vi ju vid havet så några hade tänkt att bada men den enda som var dum nog att hoppa i det iskalla vattnet var Charlie tror jag. Jag och Michelle gick visserligen jäms med stranden i vattnet och det var rätt gött, fast efter ett tag tappade vi känseln i båda fötterna, inte så mysigt. Plus att vi var livrädda för att det skulle komma någon krabba eller liten platfisk eller något. Jag är rädd för det mesta i vattnet, till exempel fiskar,krabbor,räkor,små ålar, ja allt som rör på sig nästan. Det räcker att jag nuddar lite sjögräs så skriker jag högt. Lite jobbigt att ha fobi för allt som finns i vattnet eftersom man spenderar en stor del av sin sommar i det. Fast det har börjat gå över lite nu. Jag måste nog bara sluta vara så feg för allt. Fast krabbor är något jag aldrig kommer vänja mig vid. Dom är så läskiga med sina klor och taggar och allt vad dom nu har. Fula är dom också, fast lite söta samtidigt. Nu ska jag inte sitta här och mobba krabborna mer. Vi gjorde itne så mycket mer förutom att grilla korv med bröd. Vi vara bara där i ca 3 timmar så hann inte med så mycket. Det blev inte så mycket bilder heller men här nedan är dom vi tog, lite tråkiga kanske. Enjoy!



Jag påväg till bussen för att möta resten av klassen i kungsbacka. Trött? JA!




Fin utsikt över havet?




Helt klart och fint vatten?




Michelles och mina fötter, inte så fina kanske :)




Fötter igen...




Michelle som tror att hon är stark fastän hon inte är det?




En normal Michelle?




Michelle trodde det skulle vara djupare vid bryggan,
men det var faktist inte djupare än såhär.
Man kunde även gå ut till flotten som låg ca 10 meter ut.




Jag och Michelle. Ignorera att jag ser lite konstig ut. Jag ser liten ut.




Mupparna igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0