Gladiatorsandaler i plast?

Satt och kollade lite på www.nelly.com. Kollade på en hel del skor och bland allting så hittade jag dessa gladiatorsandaler i plast. Dom är inte inlagda nyligen så ni har säkert redan sett dom men iallfall. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dom. Skor i plast? Vem vill ha det? Visst det kan ju säkert vara jätte fint om man nu gillar plast men det verkar ju ganska så obekvämt, eller vad tycker ni? När man blir varm om fötterna på sommaren så gnids dom mot plasten och det resulterar ju nästan i skavsår direkt. Dom är ju inte så jätte fula för att vara i plast men om jag ska köpa gladiator sandaler, vilket jag nu ska så blir det inte i plast iallfall. Vad tycker ni om dom?! Kommentera gärna och säg vad ni tycker :)


Dessa finns att köpa för 149 kr på nelly´s hemsida som jag la in i en länk tidigare i detta inlägget.







Kommentarer
Postat av: sandra

hiih, jag tkr bara dom ser roliga ut, ska de vara gladiator sandaler så ska det vara, riktiga ;) tkr jag iaf :D <3

2009-06-21 @ 02:52:47
URL: http://sssandrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0