Fotboll och natt bad..

Helluu alla söta läsare!

Nu sitter jag här, nyduschad och varm och ska snart lägga mig och se på film med Daniel och Thobias. Vi kom hem för en kort stund sen. Kvällen startade med att vi åkte till fotbollsplanen och spelade lite med Nisse,Tele,Ted och Henke tror jag han heter. Henke drog först av alla men vi andra fortsatte spela. Efter ett tag kom Angelica också, aldrig träffat innan men hon verkar shysst. Sen så höll killarna så klart på med varandras moppar. När killarna hade lekt klart med mopparna fick vi för oss att åka ner till Lysholmen och ta oss ett nattdopp. Vi hade självklart inga badkläder med oss. Vi hade bara det som var med till fotbollsplanen. Killarna badade ju i kallingarna. Angelica hade ju bikini med sig och jag fick bada i typ 2 linnen eller vad man ska säga. Dom som badade var Daniel,Tele,Thobias Angelica och Jag. Jag kom i vattnet sist, eftersom jag är rädd för allt som finns och rör sig i vattnet och det var mörkt så man såg ingenting. Stegen var rejält hal också. Men efter många om och men kom jag i. Det var faktist rätt gött när man väl var i. Men när vi kom upp igen så blev det att skynda sig hem till duschen. Daniel åkte på crossen i bara kallingarna och Jag och Thobias åkte på min moppe. Thobias hade kallingarna och en tjock tröja på sig och jag hade det jag badade i. Det var fittkallt att åka kan jag lova er.Jag har jävligt dåligt mörkerseende och moppen skakade fram och tillbaka hela vägen hem så att åka med mig i mörkret är väl inget jag kan rekommendera. Fast iochförsig så är jag väldigt mörkrädd så jag vågar inte åka ensam heller när det är mörkt, men som tur är så tar det knappt 5 minuter att åka från lysholmen hem till Daniel. När vi kom hem så blev det in i duschen en snabbis. och nu sitter vi här, nysduschade alla 3. [vi duschade inte samtidigt asså, först jag och Daniel sen Thobias]. Kanske ska ta något att äta sen blir det sängen och kanske film.

Tack för en trevligt kväll folket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0