Födelsedagsfirande!

Heeej allihop!


Förlåt för den dåliga uppdateringen men har verkligen inte hunnit under helgen. Det har varit så mycket. I fredags var det studenfest för Madde. Vi hade ingen tur alls med vädret. När vi stod och väntade på att hon skulle springaut så ös regnade det och var rätt så kallt. Jag frös lagom mycket i klänningen jag hade på mig. Sedan fick jag skoskav också, som jag fortfarande har kvar. Vi hade fixat ett partytält för att sitta utomhus men rätt många inomhus. Senare mot kvällen blev vädret bättre, så även om vi hade lite otur med vädret under förmiddagen så var det förövrigt en lyckad dag. Jag tror att Madde var ganska nöjd med sin studentfest faktist. Igår gjorde vi inte så mycket, vi bara umgicks liksom. Daniels brorsöner från stockholm är ju här så får ju passa på att umgås med dom eftersom vi inte träffar dom så väldigt ofta. Jag och Daniel ska iallafall upp till dom i sommar med. Vi körde även fiddy och minicross en hel del. Rätt så kul men det tog väl ca 2 timmar innan någon av oss lyckades kicka igång Daniels mini cross. Roger blev den som lyckades. Så det var helt enkelt en härlig slapp dag. Och idag så blir det lite födelsedags firande eftersom min fina älskling, Daniel fyller 17. Bland dom presenter han fick imorse så blev nog platt tv:n favoriten eftersom han länge har tjötat efter en. Så nu har han kopplat ihop den med datorn också så han kan växla med kontrollen mellan Datorn och tv:n så det blev liksom 2 flugor i en smäll där. Så det var ju en superbra present. Vi får se hur mycket mer jag hinner skriva idag eftersom vi ska fika och massa sen. See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0