dålig uppdatering?

Nu senaste tiden så har ni kanske märkt att det har varit väldigt dålig uppdatering här på bloggen?
Jag ber om ursäkt för det. Jag försöker verkligen blogga så mycket jag kan men tiden räcker inte till ibland. Nu har vi ju äntligen fått sommarlov också och då är man ju ute rätt mycket så det blir ju inte så mycket bloggande på grund av det. Jag har iallafall haft en bra start på sommarlovet. Fest i lördags sen lite chill och i söndags kom Lisa äntligen. Fast det blev bara ett kort besök den här gången eftersom hon var tvungen att åka till götene och jobba. Lite tråkigt men jag och Daniel åker ner till henne i varberg om ca 3 veckor. Då stannar vi nog ett par dagar så vi hinner hitta på lite roliga saker och bara njuta av sommaren. Nu måste jag fortsätta med allt annat jag håller på med här men jag ska försöka blogga lite mer iallfall. Får hoppas att tiden räcker till bara. Hugs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack så mycket :) Tyvärr är jag jättedålig på att förklara saker och jag känner att jag inte orkar försöka förklara någonting just nu.

2009-06-18 @ 10:49:58
URL: http://trixans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0