Chillkväll ...

Nu är snart midsommarafton över. Sitter här och slappar lite medans Daniel är och hämtar Michelle. Ikväll blir det bara en lugn, mysig chillkväll ute i partytältet här hos Daniel. Vi blir inte så jätte många, bara Daniel och jag och typ David,Marcus, Dp och tärnis. Det är iallafall dom jag vet änsålänge. Så lurade jag tillbaka Michelle hit med. Hon åkte hem förut idag men nu kommer hon tillbaka igen, för min skull! jag satt här som en liten desperat skitunge och letade efter nån söt tjejkompisa som inte hade något att göra ikväll men Sandra kunde inte och sara var sjuk och alla andra var väl bara tråkiga eller nått, vad vet jag. Så Michelle fick allt ta och pallra sig hit igen. Nu ska fixa till mig lite innan dom kommer så om vi inte hörs mer ikväll så får ni alla ha en bra midsommarafton! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0