090603

Godmorgon!


Sitter här och väntar på att älskling ska komma hem igen. Han skulle bara bort till björn och lämna 2 flaggor. När han kommer ska vi nog äta lite frukost, jag är hur hungrig som helst. Iochförsig så är jag alltid hungrig på morgonen men ändå. Jag tog mig friheten att vara hemma från skolan idag. Skulle börjat kl 9 men jag försov mig och vaknade halv 10. Inte så bra ju. Michelle hade skickat ett sms till mig för att berätta att vi hade kör från 9-11 idag. Så jag hade ändå missat typ halva kören eftersom det tar ungefär en halvtimme till skolan. plus att jag skulle fixa mig. Jag skulle åkt med Daniels mamma in till kungsbacka. Jag ringde iallfall Michelle och frågade vad vi hade mer än kör och då sa hon att vi bara hade lunch och teknik efter det eftersom no lektionerna är inställda denna veckan. Så jag tyckte att jag lika gärna kunde stanna här. Åka till skolan för att ha en halv kör lektion och teknik för att säga hejdå till våran tekniklärare är ju lite onödigt. Så det blev ingen skola idag. Ganska härligt ändå fastän jag är väldigt pigg idag. Jag och Älskling satte på en film när vi vaknade. Diary of a sex addict heter den. Den handlar typ om en tjej som är sex beroende. Hon vill ha sex hela tiden, bokstavligt talat. Den är rätt okej faktist. Ni som är intresserade borde se den. Jag gillar den iallfall. Idag kommer Daniel ifrån Vara också ju. Han kommer typ ikväll någongång. Fast jag längtar mest ihjäl mig efter Lisa från varberg som kommer på fredag. Vi har inte träffats på typ hundra år så det ska bli överdrivet kul. Har även börjat snacka lite med Jennifer, en gammal klasskompis. Vi har inte träffats på några år faktist så vi pratar lite om att vi ska ses snart,jippie!. Lisa träffar ju Jennifer ganska ofta, dom är ju barndomskompisar. När Lisa flyttade till varberg så träffades vi nog ganska mycket i början men sen blev det allt mer sällan och nu nästan aldrig. Vet inte varför det blev så men jag gör allt för att vi inte ska tappa kontakten med varandra. Vi har varit bästisar sen vi börja skolan typ, vi var med varandra nästan varje dag när vi gick i lågstadiet. Vi hittade alltid på massa bus och roliga saker. Saknar dom tiderna lite grann faktist. Fast en sak positiv sak är att Lisa troligtvis ska börja på Drottning blankas gymnasie här i kungsbacka! och då kommer jag träffa henne mycket mer än nu. Plus att hon och Jennifer ska typ få egen lägenhet här efter att hon har gått där i typ ett år och då kommer jag även troligtvis att träffa Jennifer mer också. Ni söta människor kan ju alltid kika in på Jennifers blogg. Nu plingar det på dörren också, får kolla vem det är. Hörs sen... kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0