090602

Heeellluu :D



Har inte blivit mycket gjort idag inte. Släpade mig upp ur sängen imorse och pallrade mig iväg till skolan. Skulle ha idrott första lektionen men våran vikarie kom inte. Så hade rast i typ en och en halv timma sen betygsnack i so som gick på 1 minut. Så då blev det rast igen i typ en timma till. Sen betygsprat i svenska i typ 1 min och sen slutade jag. Ganska segt så det kändes rätt onödigt att gå till skolan idag. Jag var verkligen sjukt trött idag. Träffade min bror på vägen till stationen efter skolan. Höll på att somna på bussen ett antal gånger. Så satt vid datan ltie när jag kom hem sen la jag mig för att vila, och pang sa det så slockna jag. Vaknade lite sådär halvt emellanåt. När Daniel kom hem från skolan så gick jag upp. Man kan ju inte ligga och slappa hela dagen lång. Det är ju trots allt sista veckan i skolan nu så det går lite segt. Fast vi har fått massa inställda lektioner så slutar vid 1 nästan alla dagar, plus att jag är ledig på fredag eftersom Daniels storasyster Madde tar studenten då. Så imorgon kommer Daniel ifrån vara hit till oss och på fredag kommer sötaste Lisa från varberg. Så kommer dom ifrån stockholm ner också. Det ska bli en trevligt helg det här. Sen så fyller ju Daniel år på söndag med, han blir 17 år då. ska se om jag hittar nått kul att skriva om. Det blir nog ett till "fashion" inlägg igen, skulle ju börja med det. Lite dålig start bara, men det kommer. Sakta men säkert...

Kommentarer
Postat av: Bruttinicha

Så fint du har det! Hoppas du mår bra, får väl nästan ta och träffas snart eller?! :D

Kärlek!

2009-06-02 @ 23:00:33
URL: http://bruttinicha.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0