Ny blogg...

Heeej allihop!


Passar på att säga att jag har skaffat en ny blogg nu. Med den här bloggen har jag haft massa problem och mycket har inte fungerat ordentligt och jag kunde inte lägga in designen så jag valde att göra en ny. Jag har även tröttnat på blogg adressen till den här .. så iallafall nu har jag en ny blogg. men orora er inte, det är fortfarande samma jag :)
Min nya blogg är www.moniicaaslife.blogg.se så jag hoppas att ni läsare följer med mig till den istället :) även om jag har en ny blogg så kommer jag inte att ta bort den här eftersom jag gärna vill ha kvar allt jag har skrivit så jag vet vad jag har gjort och sådär.. roligt med minnen, för det kan man ju aldrig få för många av, eller hur?

Ha en bra kväll så hörs vi på min nya blogg! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0