"nattbloggar"

Heelllu mitt i natten, eller iallafall nästan mitt i.


Sitter här och degar med Daniel, Thobias och Marcus. Dom spelar cs och jag sitter här. Tänkte att jag lika gärna kan skriva här. Har inte skrivit så mycket här på senaste eftersom jag har startat upp min modeblogg också så har haft fullt upp med den men nu när den är iordning så ska det nog gå bättre här, hoppas jag. Dom senaste 2 dagarna har det vart äckligt väder ute. Bara regn,regn och mera regn.Ösregn dessutom och igår åskade och blixtrade det också, och jag är livrädd för åska och blixtar. Så jag och Amanda satte oss i hennes rum med lite tända ljus. Mysigt (a). Sen på kvällen bakade jag chokladbollar och precis när jag var klar så ringde Daniel och frågade om jag kunde möta dom med moppen och ta med mig Marcus eller Thobias hem till han för han ville inte ta 3 på sin, och det gjorde jag. Regnet öste ner så jag blev ju pisseblöt direkt men men... va gör man inte för sina kompisar? Jag behövde ju inte köra så långt heller så det var inget. Chokladbollarna blev supergoda förresten.På kvällen blev det film. Vi såg på Big Stan, den var superbra. Sjukt rolig komedi, you should see it! Det blir nog film snart också. Vi har varit borta och spelat fotboll hela kvällen typ så vi är rätt sega nu. Godnatt! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0