Godmorgon?

Godmorgon alla pigga människor... eller som i vissa fall här, jävligt trötta. 2 kompisar till Daniel kom hit ifrån Askim idag så vid 10 tiden så var vi nere och badade och sen har vi lanat cs hela natten så jag är sjuukt seg. Jag slutade lite tidigare än dom andra men vi har haft jäkligt kul ändå, förutom att Love har fått sitta på min sega dator som laggar pung på cs och som man får spela med vänsterhanden på, men han har haft kul ändå tror jag för vi har grvat rätt mycket åt det. Jag vet inte vad jag ska göra nu, vill sova men är övertrött så det går nog inte. Vi har suttit här och snackat om att åka ner till havet och bada, såhär tjugo i fem på morgonen. Fast det är nog jädrans varmt i vattnet nu, eftersom det var varmt igårkväll när vi badade. Vi får väl se hur vi gör. Daniels mamma har snart jobbat färdigt så hon kommer nog snart också. Vet inte vad jag ska skriva mer. Funderar på att skaffa mig en till blogg, fast bara en modeblogg liksom. Har ju sagt att jag ska rikta in mig mer på lite mode i den här men det har ju inte gått så bra, det kanske ni har märkt?. Ska fundera en stund till så informerar jag er mer om det senare. NU ska jag vila lite har börjat få huvudvärk :( Godnatt eller godmorgon eller whatever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0