090702

Nu är sommaren verkligen här på riktigt, solen skiner för fullt varenda dag och havet är alldeles lagom varmt. Det händer så mycket just nu eftersom det är sommar. Det händer att bloggen hamnar lite åt sidan för man gör så mycket annat, till exempel badar,solar,är ute med kompisar med mera. Man vill ju inte spendera all sin tid framför datorn när det är så härligt ute, eller hur? Som jag har sagt en miljon gånger innan så ska jag verkligen försöka hinna med bloggen mer. Idag har jag lagt in en ny header och ändrat färgerna på bloggen igen, som jag tidigare har sagt så tröttnar jag lätt men det kanske ni har märkt nu? Nu blir det ner i källaren och gymma sen blir det bada i havet, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0