Onsdag :)

Sitter här och funderar på att försöka fixa min blogg igen. Gjorde ett försök, men tog bort det nästan direkt. Fast nu kanske d blir enklare eftersom jag kan lägga in bilder i datan igen :) Det var en seg dag i skolan idag, och jag har ont i halsen :( får väl hoppas att det går över. Imorgon har vi friluftsdag med, och jag ska bowla med becca och sara, ;) <3 >ska bli kul :) Också har vi ju nationella prov i svenska nästa vecka med :S fast det ska nog gå bra :) Hoppas jag iaf ;) svenska e ju inte det värsta, det blir ju svårare med engelskan och no:n ;S Hehe:) Idag ska jag nog inte göra nått mer speciellt. Bara slappa och hoppas att halsen blir bättre :) Och så klart som jag sa innan, försöka fixa min blogg. :) ska även lägga in lite bilder kanske :D Ha d bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0