Torsdag :)

Känner att jag har blivit väldigt duktig på senaste tiden. Jag har börjat skärpa mej med skolarbetena,jag har börjat städa mera och bättre, och jag har hjälpt mamma att städa förrådet. Det fanns en jävla massa gammal skit där så det kändes rätt skönt att få det städat nu eftersom vi snart ska flytta :/ det är som sagt lite problem vad det gäller att flytta men det är ingenting jag tänker ta upp här. Sen ska jag och Danielälskling hem till han eftersom dom får gäster imorn och vi måste vara där, :) Vi ska nog inte hitta på så mkt, e rätt seg idag. Men vi åker inte dit förrän ikväll. idag ska vi äta kålpudding här hemma :) innan hatade jag det men nu typ älskar jag det, sjuukt gott,<3 skriver mer senare,hinner inte just nu, <3 ha d bääst sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0