Söndag :/

Kom hem till älsklingen för en stund sen :) Det är fortfarande massa snö ute :( Men den börjar fösvinna nu tror jag... fast det är lite kul, Jag & Daniel hade kul med mopparna hemma hos mej, slirade som fan :) & min mamma som inte ens kan köra moppe försökte i förrgår men hon vurpade såklart & det såg rätt kul ut,haha :) Fast dt var lite jobbigt att köra idag när vi skulle till Maxi. Från oss ut till vägen slira vi som fan för det är as mkt snö där. Har inte hittat på så mkt idag, e rätt seg. ska nog bara slappa osådär idag, tror jag <3 Det är väl lika bra eftersom det är skola imorn, :/ Inget kul men ett måste. Har packat alla mina grejer hemma nu, vi flyttar ju på söndag men det blir nog säkert bra :) Det nya huset verkar bra, med balkong på taket och jätte stor gräsmatta :) Bra på sommaren iaf :) Men nu ska ja kolla runt lite på internet. sitter och kollar på www.nelly.com just nu :) dom har faktist rätt mkt snygga saker. :) Funderar på att köpa en Friis&Company väska för 350 kr där men får se hur det blir :) kanske lägger upp en bild på den senare :) www.bubbleroom.se & www.modeakuten.se har också rätt mkt snygga saker :)


Får väl säga Grattis till syrran som fyllde 17 den 21 februari :)

Heejedåå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0