Snart sovdags!<3

Snart sovdags :) orkade ju inte skriva förut så skriver lite nu... fick tag på Mikkan och vi pratade ut så nu är allt bra igen, teck och lov för det</3. Har inte gjort speciellt mkt idag... Pluggat,pluggat & pluggat. Håller fortfarande på med teknikarbetet och so arbetet. Det suger verkligen och det tar tid, mkt tid, men det är lika bra att få det gjort så har man mer tid sen :) Om man inte får ännu mer skolarbeten då :/ Och imorse bestämde jag mig för att börja träna och äta rätt. Asså träna i Daniels gym och gå ut o springa osådär. Oså ska jag sluta vara onyttig, ska inte äta godis,bullar,dricka läsk, eller äta goa mumsiga semlor.... elr jo, semlorna fortsätter jag med, dom är ju hur gooa som helst. haha.. Ni som känner mej vet hur galen jag är i allt godis och massa annat onyttigt. Men det började inte bra.. Jag har hållt mej hela dagen men när Daniel öppnade en chokladask här kunde jag ju inte låta bli att ta några bitar, hur gooa som helst var dom. Så bestämde mej för att börja träna nästa vecka istället eftersom jag ska flytta i helgen.. ska träna 3 ggr/veckan + att jag dansar varje torsdag. Dans är en bra träningsfrom. Man rör sig mkt och det är hur kul som helst. jaja, vi får väl se om jag lyckas hålla mig´borta från all onyttig mat m.m. Ska försöka få Daniel att börja träna med mej också hehe... Ska börja lägga upp lite mer bilder också när jag kan.. tar inte så mkt bilder eftersom jag bara använder min mobil kamera... Men ska önska mig en digitalkamera i present när jag fyller år ( 13 april ). En rosa.. elr ja helst en rosa iaf..Eftersom rosa är den finaste färgen som finns. Haha... Jag börjar nästan bli lite övertrött nu. haha.. Daniel hämtar Amanda men han kmr nog snart så då ska jag dra med han in i duschen sen ska vi lägga oss i sängen och se på High School Musical 3 :) Dom filmerna är bra, har sett 1:an & 2:an då måste jag ju bara se trean, elr hur? Sen vet man ju inte vad som händer i sängen men det är ju inget jag ska ta upp här, haha... nu kom nog Daniel...
Godnatt alla människor som orkar läsa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0