Semeldagen :)

Semeldagen,fettisdagen whatever jag kallar den semeldagen. Imorse hade vi idrott första lektionen och det söög verkligen, gick ju inte sådär jättebra för mig och Mikkan, Mikkan vet vad jag menar :) haha... Vi har redskapsgymnastik hela veckan. Idag började vårt Dans/Drama projekt med :) det var väl lite halv kul. Det var ganska barnsligt i början men bättre när vi fick dansa lite :) tyckte iaf jag och Fillan... Sen hade vi matte, fick plugga till matte provet som är på torsdag. hade no efter men vi skulle plugga matte då med :s Seegt med 2 mattelektioner i rad... efter skolan drog jag hem till Daniel och tobbe var här hehe.. Daniel hade inte slutat :/ Sen kom Daniel och Murman så skulle Daniel klippa Murman, det gick ju inte så bra.haha.... Rakapparaten dog efter att Daniel hade tagit 2 streck typ, haha, sen dog den flera ggr så patrik kom hit med sin ist, det gick lite bättre då tror jag.. men vi skrattade lagom mkt åt Murman innan det var klart. haha... Sen åkte dom så jag, Daniel och Tobbe typ stannade här, och jag gjorde lite på mitt so arbete. Sen kom Ralle så typ kolla vi på nån rolig " film" som heter typ "Shan tha man" elr nåt, den är grymt rolig, haha:) Har inte ätit nån semla än men det blir nog en sen tror jag<3 haha hoppas det, jag är galen i semlor<3 Inte bra, bara massa kalorier :/ haha... Nu skjutsar Daniel hem Tobbe så sitter och väntar på Han,<3
Bara för att jag älskar min söta,gulliga,fina,roliga,underbaara pojkvän<3 Du är bäst älskling<3 Älskar dig nu&Föralltiid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0