Min dag <3

Hejj alla roliga männsikor som orkar läsa min blogg :) Nu har jag äntligen tagit mej lite tid att skriva litegrann här. Skrev ett kort inlägg imorse med jue. Min dag började med att jag vaknade typ halv 8 fast jag började 5 i 10 men Daniel började 10 över 8 så gick upp med han, hehe... efter att Daniel hade åkt till skolan så typ seegade jag upp mej ur sängen igen och tog typ hundra år på mej att välja kläder, jag e galen med det. men tillslut blev det ett par jeans och ett svart linne från gina och tröjan som jag har på mej på bilden jag la upp imorse, den tröjan är nog från hm om jag inte minns fel. Sen skulle jag sminka mej och fixa håret men håret var inte bra så gick in i badrummet och sköljde hela håret :) Det blev ju bra tillslut,sen sminkade jag mej & sen så åt jag 2 mackor och drack ett glas saft under tiden som jag skrev ett inlägg här, sen kilade jag iväg till bussen & mötte Mikkan på stationen oså drog vi till skolan. Skolan var seg idag, fast det är den ju nästan alltid. Imorgon sk vi börja med vårat dans/drama projekt och jag har längat så mkt efter det men idag fick jag en lapp från skolsyster att jag ska vara hos skolläkaren kvart i 11, precis den tid vi har första dans/drama lektionen. Inte så kul men får väl hoppas att det går fort hos skolläkare, ska kolla mina handleder om ni undrar. Sen efter skolan tog jag som vanligt bussen ut till Daniel<3 Sen har jag suttit här vid datan och fixat skolarbetet i so:n om religionerna och 1 person i min grupp har iaf börjat bry sig lite. arbetet ska kunna redovisas nästa vecka. jg gör iaf vad jag kan. Åt Mat för en stund sen och nu sitter jag här och skriver. Väskan från Friis&Co som jag skrev att jag funderade på att köpa fanns inte kvar igår när jag kollade :/ så blev lite besviken. men det kanske´blir en väska från bubbleroom ist. Lägger upp en bild på den och lite annat fint här nedanför. 

         Linne från bubbleroom 229kr Finns även i vitt. Funderar på att köpa ett :)

Här är väskan från bubbleroom som jag kanske skulle köpa ist för Friis&co väskan. 229kr


Finns även en jättesöt strandklänning jag vill ha men det går inte att ladda upp bilden på den just nu, nåt fel.



Kommentarer
Postat av: Michelle

faan va sööt det linnet va :O <3

2009-02-23 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0