Måndag :)

sitter här och funderar på vad jag ska göra. Daniel ska köra min jobbiga lillasyster till stationen och tillbaks och mamma ska upp till grannen en stund. Jag funderar på att gå in och ta mig en varm dusch, sitter här och fryser och när man sitter och puttrar och är iskall så är det så underbart med en varm dusch. Sitter här och håller på med photoshop också,försöker lära mig lite nytt, men det går inte jätte bra kan man säga. Jag kanske ska baka lite chokladbollar med, är ju sjuukt gott. Bakar ganska ofta, men det är faktist jätte kul. Jag och Daniels lillasyster Amanda brukar baka rätt så ofta och vi har lika kul varje gång, utom när Amanda säger:
- jag kmr snart.
då säger ju jag såklart okej och fortsätter diska och lite så.
Sen går det en stund och Amanda dyker inte upp så jag undrar vart hon tog vägen lixom, efter en stund hittar jag henne i sin säng, sovandes!. Jag tänkte bara "neeej". Det slutade med att jag fick ta all disk och plocka undan allting ensam.    Det var ju inte så trevligt men Amanda ska få igen, nån gång, haha<3 och idag har jag faktist varit duktig. Jag har storstädat hela mitt rum, det är inte så stort men ändå. Först plockade jag undan allt som låg över hela rummet, sen började jag dammsuga men det gick inget bra, dammsugaren sög ju fan inte. Efter ett tag tröttnade jag och frågade mamma va fan det var för fel på våran dammsugare. Vi bytte dammsugarpåsen men det gick ju inte bättre ändå. Sedan efter en stund sa jag till mamma igen och då kom hon in och typ tog loss röret och sög upp allt inuti dammsugaren och vips! så funkade den hur bra som helst. Så jag fortsatte att dammsuga sen skurade jag golvet och torkade av hela skriv-bordet. Är rätt nöjd faktist, jag städar inte ofta, men ibland får jag för mig att bara göra det och då gör jag det. Det känns så sköönt att ha ett helt rent rum som luktar gott och sådär ni vet. Jag vädrade också. :) Känner mig väldigt duktig idag ju..:)

En bild på min söta älskling Daniel<3

Sen får jag ju inte glömma att säga Grattis! till min söta Mamma som fyllde 45 år igår, den 9:onde februari :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0