Måndaag :)

Godmorgon alla trötta människor. :) Sitter här och äter lite frukost :) har sovmorgon idag, så sköönt, men ändå inte :S hehe... Börjar 5 i 10 ,men min buss går 09.14 så måste snart kila igen. Men tänkte att eftersom jag inte har nått att göra när jag äter så kan jag lika gärna skriva lite här, elr hur? fiint väder ute idag med, bortsett från snön då asså. Det är 3 plusgrader ute :) inte så kallt ju :) Ska möta Mikkan på stationen med sen drar vi till skolan :)

Liten morgonbild på mej :)

Min tröja ser lite knepig ut där men den är jättefin i verkligenheten :) kanske lägger upp en helhets bild på mej sen :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hihi söööt älskliing <3

älskar dig ! <3

2009-02-23 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0