Lördag :)

det var ju lördag igår men skriver idag ist, orkade inte igår när det egentligen var lördag, haha. Jag bakade chokladbollar innan melodifestivalen:) Jag och Daniel kollade på melodifestivalen och den söög verkligen detta året. Fattar inte hur hon med låten "snälla,snälla,snälla" kunde gå vidare och inte marie sernholt med "disconnect me" , hon var ju så sjuukt mkt bättre. Marie sernholt var lätt bäst av alla, och alcazar kan man ju inte kalla för alcazar längre, det är inte ens alla "riktiga medlemmar" från gruppen som var med. Det ska vara bögarna och dom 2 tjejerna. Så melodifestivalen 2009 söög. kmr nog inte att kolla på nån mer deltävling iaf. Men ska kolla sen på eurovision song contest för då kanske det är några andra bra låtar från andra länder som kanske är lite bra :) kan ju hoppas iaf.. eftersom vi inte pallade kolla klart på melodifestivalen så åkte vi till tobbe ist och hängde där lite och umgicks med lite folk. Det var lite seegt det med, hände inte så mkt så jag och Daniel åkte hem vid typ 11 halv 12 nån gång. När vi kom hem kollade vi typ på film och åt mina chokladbollar :) Jag valde film och vi kollade på "the sisterhood of the traveling pants", "systrar i jeans" heter den  på svenska. Den var faktist rätt bra men 2:an är bättre, dumma som vi är så kollade vi på 2:an först och 1:an sen. aja jag gillar dom iaf :) Idag vet vi inte riktigt vad vi ska göra, det är ju söndag så finns väl inte så mkt att hitta på. Vi kanske åker hem till mej sen, mamma fyller ju år imorn :) Men får se hur det blir. Får se om jag skriver lite mer senare, e sjuukt seg just nu så orkar inte skriva mer, hehe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0